Plugg

Ikväll blir det ingen vidare bra uppdatering från mitt håll, jag har en del plugg att ta tag i och skolan går ju alltid först. Men tänkte att jag i alla fall kunde slänga in ett inlägg om dagen, och lite sådant.
Sista dagen med medicin idag för Larett, hon kommer säkert sakna den! Började också skritta 20 minuter idag, bara två veckor kvar innan vi ska tillbaka till djursjukhuset. Tiden kommer förhoppningsvis gå fort! Nästa vecka blir det ju 25 minuter. Nästa vecka måste Larett även ha nya skor, så blir till att ringa hovis denna vecka så jag får en tid. Denna vecka blir det för övrigt ingen ridning alls! Hopplandslaget ska nämligen träna i ridhusen inne på HFRK, vilket innebär att det inte finns någon plats för oss. Som "tack" får alla elever på skolan titta när de tränar en timme någon gång under onsdagen. Synd att de skulle pricka in det just våra stalldagar precis på morgonen. Haha, men men, ska ändå bli kul att se dem träna!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0