Rullar fram

Vart på gym efter stallet och nu har jag precis ätit. Jag är så glad över att jag kommit igång ordentligt med träningen, springer, går och gymmar. Det ska nog gå att få rätt på den här kroppen igen! Sover dessutom mycket bättre när min kropp får ut sin energi, klarar inte av att bara ta det lugnt, får för mycket energi både i kroppen och i huvudet. Mår jätte dåligt när jag inte får röra mig ordentligt! Så nu när jag inte kan rida varje dag så får jag träna, fast tänker fortsätta med det efter Larett är igång också, jag vill ju mer än gärna få en vältränad kropp!
I stallet idag vart det lugnt. Något jag tycker är tråkigt, även fast det är jätte skönt att snön äntligen är borta! Så fick jag inte chansen att rida en endaste meter i snö denna vinter. Det är ju lite sorgligt, även fast jag inte vill ha snö, för jag hatar den. Men det är ändå en härlig känsla att galoppera genom snön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0