Sjö

Kom nyss hem från stallet. Skrittade inte Larett idag utan hon fick vila inför besöket imorgon.. Blir ju till att vara ledig från sista lektionen imorgon i och med att vi ska vara på djursjukhuset klockan 13.15, det är ju alltid lite skönt att sluta några timmar tidigare! Fast måste ändå ta igen det som görs den lektionen. Ska sätta mig och plugga nu också, skriva en insändare och plugga lite matte, samt göra klart kemifrågorna. Får se om jag hinner klart med allt, annars blir det till att plugga en del i helgen också, blir förmodligen det ändå..
I stallet i alla fall så vart vi tvungna att dra upp hela släpet från en sjö utav vatten! Den var i värsta pölen med vatten, precis som många utav hagarna just nu! Inte roligt! jag fick offra mig och gick ner i vattnet och krossade isen och sånt. Så mina fötter var dränkta i vatten! Haha, men vi lyckades få upp transporten i alla fall, så nu vet vi att den inte fryser fast under natten. Gud vad jag längtar till sommaren!
Rider i t-shit! Gud vad vad härligt!

Kommentarer
Postat av: Paula

Jag längtar också till sommaren.....Men duktiga är vi ;-)

2011-01-20 @ 18:00:40
Postat av: Hanna

Ja, de e vi! Allt för Larett ;p haha!

2011-01-20 @ 20:21:35
URL: http://amateurriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0