skit kamera

Hejhej, bloggade inget igår eftersom jag åkte till stallet tidigt och sen direkt till Madde och fixade bilderna och kollade film sen va jag inte hemma förrän sent och då gick jag och la mig direkt för att orka upp tidigt idag med.
Men iallafall så fotade vi som sagt Sessan igår, och hon var jätte fin!
Fotade henne först lite på gräsbanan, som numera är snöbana.. och sen lite i ridhuset.
Idag skulle vi filma henne och då funkar såklart inte kameran så vi åker och köper en ny, filmar och det blev en jättebra film, hon har vekrligen blivit fin! Men när vi då kommer hem idag så är det något j*vla skit med filmredigerings programmet.. så filmen bara hackar och har sig och ja.. bara jätte jobbigt! Så imorgon ska vi åka tillbaka till elgiganten så får dom få det att fungera, för imorron var det tänkt att vi skulle göra en hopp film på henne, men det går ju inte om denna kameran inte funkar för då måste vi göra en ny dressyr film och då blir jag jätte arg!
Men ni ska iallafall få lite fler bilder från igår, orkar inte lägga upp alla 400 så ni får några stycken.
Jag vet om att jag sitter framåtlutad och jag försöker jobba bort det! och att mina stövlar är för korta, vilket är skit fult! men har helt enkelt inte lust att lägga pengar på några nya just nu när dessa funkar hur bra som helst och jag ändå bara rider hemma.
Hoppas ni tyckte om bilderna!

/Stephanie

Kommentarer
Postat av: alex - xelaaa.blogg.se

jättefina bilder, snygg häst!

2011-01-08 @ 21:47:08
URL: http://xelaaa.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Tack så mycket! ja, det börjar bli liite häst av henne iallafall :)

2011-01-09 @ 17:48:33
URL: http://amateurriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0