Tillbaka igen!

Så nu är kameran och sladdarna på sin rätta plats igen vilket innebär att jag kan börja blogga igen. Har en massa bilder från Teneriffa och tjejkvällen hos Frida. Men jag vet inte ifall någon är intresserade utav att se dem, några har väll sett dem på facebook, men om det är någon som vill se dem är det bara att säga till så slänger jag in dem direkt! Eller om ni bara vill veta mer om vad vi gjorde på teneriffa och hos Frida så är de bara att säga till, för det är också lätt fixat!
Lite kort om vad som har hänt under den tiden jag varit ifrån bloggandet och efter vi kom hem från Teneriffa. Började med att vi någon dag efter kommit hem flyttade från stallet i Åstorp till ekelunds i frillestad. Skulle egentligen flytta dit den 15-16 men orkade inte vara kvar där så jag flyttade direkt. Hos Ekelunds trivs jag och Larett jättebra och där är fullt med service! Gott!
Jag har också börjat skritta på Larett en kvart om dagen. Det blev lite längre igångsättning än vad det var tänkt från början eftersom benet vart lite varmt och galligt. Så ringde vi och rådfråga så nu ska jag börja skritta 20 min imorgon, sen 25 min nästa vecka, 30 veckan efter det och sen börja blanda in trav. Dessutom ska jag spola hennes ben i tio minuter efter varje gång. Så det tar ett tag innan vi är tillbaka igen. Saknar att rida min ponny oerhört mycket! Jag kan inte sova om nätterna eftersom jag inte gör av med så mycket energi som jag är van vid, och det är mycket jobbigt. Jag saknar verkligen att rida den bästa! Men men, tiden går fort...
Har blivit lite ändringar i vårat schema i skolan också, rider nu mera bara två gånger i veckan och är på djursjukhuset en dag. Får väll se hur det är... Imorgon är det i alla fall ridning, ska bli kul att rida igen fast inte lika kul som om jag skulle rida Larett förståss... Haha
Lägger upp en bild från Teneriffa i alla fall!
// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0