Utan bil

Ja dagen började med att åka & lämna bilen på service.
Så nu sitter jag hemma & väntar på att den ska bli klar, väldigt segt.
Hoppas den är klar snart så jag hinner åka till ridhuset innan lektionerna börjar. Annars får vi skritta ut en runda & ta ridhuset i morgon.
Jag ska också till mitt gamla stall idag & rida spotten. Ett fullblod som jag har hjälpt till med endel förut så det är jätte roligt att kunna åka ibland & forsätta se hans utveckling :) 
Mer om det kommer sen :)


Tjarrå




Kommentarer
Postat av: frida och julia

Nu har vi frågestund på bloggen! Ställ gärna en fråga :) Ha det bra/Frida och Julia

2011-01-28 @ 19:26:57
URL: http://pahastensrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0