Veckans bästa och sämsta

Tänkte skapa en ny kategori (igen) där jag varje söndag skriver om det jag tycker har varit bäst och sämst med den gångna veckan. Har dock inte gjort någon symbol men det kommer till nästa söndag.

Veckans bästa:

Självklart att Larett har blivit behandlad, känns så otroligt skönt. Nu måste hon bara bli helt bra! Vill ut och träna och tävla igen. Så tycker verkligen det är skönt att det har gjorts något åt det och inte bara vila lixom.


Veckans sämsta:

Att det var sista gången jag fick rida Gunvald, eller i alla fall på ett bra tag. det tycker jag är lite sorligt i och med att jag tyckte om honom. Men tror nog jag ska trivas med att rida Cartoon också. men kommer ändå sakna Gunvald!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0