Hit vill jag

Något jag gärna skulle vilja åka på nästa år, är ett utav lägrena på "aw sporthorses" i Skyrup. Vverak väldigt bra, och är då såklart träningsläger. Men får se om mamma tycker samma sak, men kan ju fråga henne, eller önska mig det i julklapp/födelsedagspresent. Synd bara att nästa sommar är sista sommaren med Larett, usch vilken hemsk tanke.. Men då är det ju roligt om man får göra något extra roligt och givande! Fast det är ju ganska dyrt.. Men om jag jobbar så kan jag kanske betala en del själv. Ja jag får höra med mamma senare, det är ju ett tag tills dess!
Verkligen älskar underlaget de har i sin padock där, vart där och tävlade förra året. Helt underbart underlag, varför har inte alla det?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0