;D

Åkte inte & köpte något bett.
Det kostade runt 260 :- ganska normal pris  på ett "vanligt bett". men kollade av en slump igenom hastnet och hittade ett likadant i rätt storlek för 30:- så mejlade henne så får vi se :)
Jag samlar ju lite på bett.
Gillar bäst vanliga bett men i olika små detaljer :)
Kan kanske ta bilder på alla & skriva vad det är för något & vad jag tycker om dem? Om någon är intresserad?

Köpte ju ett nytt träns till kaptenen i helgen. Blev ett dyo´n WC med slätnosgrimms som jag har spanat på länge nu. Var bra pris också.
Så nu hoppar kaptenen ännu bättre & högre;) HAHAH



Fast mitt är med silver spännen :)
Ska ta med kameran någon dag & ta bilder. Som jag lovade innan idag, men blev aldrig av.


Hade med mig milou också i stallet, vilket hon älskar.
passade på att träna lite lydnad & det gick fakiskt jätte bra. Fixade klart stallet & så & tog in hästarna.
Medans kaptenen fick komma in & kissa & sånt så gick jag en sväng med Milou.
Medans jag gjorde iordning kaptenen så var hon i boxen. Sen när jag red så satt hon i bilen.
Red först ut en sväng & lät han bralla av sig lite & sen gick vi in på en lite kladdig bana & trimmade. Satan i gatan vad fin han var.
Red med en stilla & stadig hand & MKT ben, han var kalas fin :) Lilla killen :) Gjorde två byten UTAN att sparka. duktig pååg.
Sen avslutade jag med att promenixa med både hunden & hästen en runda. Kaptenen sköter ju sig kanon medans lilla milou i mellanåt glömmer bort att sköta sig. fast hon gick riktigt bra i mellan åt. gick precis intill mig utan att dra:)



Mina underbara djur :)
en gammal bild på oss från en "modell fotografering". När jag var brunett :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0