dagens ridpass

Idag var det fint väder men ganska kallt, dessutom hade det torkat upp i padocken så blev till att rida där för första gången denna våren! Det vart riktigt härligt! Larett tyckte det var kul att få vara ute och rida och vart mycker piggare än i ridhuset. Hon har ju som sagt tröttnat en del på ridhuset. Hon var mer ärlig med bjudning och allt så jag vart nöjd., Dock red jag mest för att hon skulle ha kul också och jobbade inte värsta passet. Men hon fick galoppera över bommar, en upphöjd som blev som ett minihinder på 20 cm. Det tyckte Larett var JÄTTE roligt!
Har många bilder från dagen, men slänger upp en bildbomb imorgon istället!
btw kolla in outfiten på Larett, det var det jag fick utav Steffi i julklapp! Fint va! Dock vart det lite för kallt för att ta av ländtäcket, men bild utan ländtäcke kommer imorgon! Jag vart inte heller utrustad med rätt matching men va f*n!







Kommentarer
Postat av: Paula

Laretts nya vårkläder ;-)

2011-03-19 @ 23:01:14
Postat av: Hanna

Haha!

2011-03-20 @ 10:48:47
URL: http://amateurriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0