Datorn tillbaka

Datorn har varit borta ett tag nu, så kunde inte gå in snabbt och slänga in bilderna igår, eftersom den vart tvungen att kopplas ihop och sånt. Jag vart nämligen ute igår, så hann inte hålla på och fixa. Men nu är den tillbaka. Tyvärr har de senaste bilderna försvunnit.. men jag har bilderna från igår och poträttbilder på Larett (i och med att jag behöll dem på kameran för att jag skulle redigera dem lite) kvar och de äldre bilderna förståss! De jag hade innan min dator blev knäpp, haha. Datorn är mycket bättre nu också, inte alls så seg och frustrarande, så nu är jag glad. Dock har jag ingen mobil fortfarande. Väntar på simkortet och polisrapporten. Det dröjer nog ett tag innan jag får min nya telefon, det ska ju fixas och trixas med en mass apapper, men så fort jag fått simkortet så har jag i alla fsll en gamal sony ericsson..haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0