fixat

Idag har jag bara fixat massa i stallet.
Det vanliga i stallet, mocka & sånt.
Sen fick kaptenen stå med massage apparaten & jag smörjde alla min träns ordentligt. + i kantenpå mig ;)
Tog loss alla delarna & putsade först med tvål & sen olja eller balsam beroende på tränset.
Sen fick sadlen, gjorden, skorna & chapsen också putsas. Betten skrubbade jag ordentligt.
Sen gick jag & kaptenen en sväng i skogen, typ 20 - 30 min :)
Han ska ju ta det lite chill nu i helgen eftersom att han gjorde ett ganska rejält galopp arbete igår på stranden:)
I morgon blir det morgon fodring + fixa så mkt som jag hinner.
Ska sen på tävling med H, hoppas det går bra :)
Sen på kvällen så blir det utgång med sofie som har varit saknad :)







Kommentarer
Postat av: Caroline

SV tack:)

vilken härlig bild

2011-03-20 @ 11:09:51
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0