Funktionär

Är ju som sagt funktionär på SM inne på HFRK hela denna helgen, alltså torsdag - söndag. Hade eftermiddagspasset idag (från 14.00 - ca. 17.00). Såg dock inga hästar tävla alls idag, eftersom alla ekipage redan vart klara, så vi skulle bara bygga in banan igen (eftersom de skulle harvas och sådant). Imorgon, lördag och söndag har jag morgonpassen, det innebär VÄLDIGT tidig morgon. Tävlingarna börjar sju imorgon, jag kommer alltså få vara där halv sju! Men det är helt okej. Blir stallet på eftermiddagen sen ska vi ju och fira Cecce! Eller ja, ska va med en liten stund i alla fall, innan de ska ut!
Vi som står som funktionärer hela helgen får ett par tretorn stövlar och en tröja. Man fick dock bara välja mellan ljusblåa eller röda. Det beställde vi för ett bra tag sedan och dum som jag var beställde jag ljusblåa 36:or..men glömdse säga extra höga...suck. De är VÄLDIGT korta, och inte speciellt snygga heller.. Men tänkte ju bara ha dem i skolan ändå, så vem bryr sig? Var ändå skönt att få ett par till stövlar så jag slipper släpa mina fram och tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0