Gymmet..

Varning för olämpliga ord..
Det som hände på gymmet igår gjorde mig mest förbannad fast det dels var mitt eget fel, men ändå! Det var helt enkelt så att jag inte hade något lås med mig så jag tog med mig mobilen upp. La den på löpbandet när jag värmde upp och glömde den där. När jag kom på det tre kvart senare så hade någon tagit den. Så jag tänkte att någon kanske varit snäll och lämnat in den. Men icke då, efter jag duschat och så frågade jag och inte var den där inte. Så ringde och ringde till telefonen (från min brors telefon) men ingen svarade. När jag vart i stallet och ringde från Fridas hade de jävlarna stängt av den. Så där fick jag min bekträftelse på att den vart stulen. Så mobillös igen. Senaste gången min mobil blev stulen var min förra iphone förra sommaren.. för mindre än ett år sen. Det störigaste med hela skiten är att de har ingen användning för telefonjäveln, hela mobilen blir spärrad, inte bara simkortet utan ALLT. De kommer inte kunna ha den till ett skit så vad FAN ska dom ta den för, JÄVLA IDIOTER. Ta den jävla telefonen och stoppa den långt upp om ni nu är så JÄVLA fattiga och inte kan köpa er en egen mobil, KUKSUGARE. Hoppas att ni har de så kul med den och hoppas FAN det var spännande att ta den. Idiotjävlar! TA ER!
Inte ens när de precis tog den kunde de göra något med den, eftersom jag hade sånt lås så ingen kan komma i på den utan kod. Det ända dom hade användning för vart skalet, MEN TA DET DÅ ERA JÄVLA PUNDARE OCH LÄMNA MOBILEN! Hade ju varit snällare lixom.. eller? Idioter...
Vill ni ha en lista på allt jag blivit bestulen på av fattiga gettoungar? Ni får den i vilket fall..
* 4 mobiler, varav 2 iphone
* 2 mopeder båda tagna på min tomt, den ena bakom häcken och allt!
* 1 systemkamera
* Minst 4 cyklar
* Mer än 1000 spänn
Detta är inte OK. Köp era egna saker. Börja jobba förfan era lata jävlar. Suck*
Fan vad jag blir arg!
M-I-N MIN inte röra!





Kommentarer
Postat av: Paula

Ja, herregud vad du har blivit av med mycket. Det är nästan så de känner igen oss hos polisen och Telenor. "Jaså, är det ni nu igen" ;-)

Allt ordnar sig dock, det är världsliga ting som går att ersätta. Så länge de inte rör dig, får då blir jag också AARRGG <3

Bra nyhet - din dator lämnas in imorgon. Återkommer om ett par dagar frisk och kry.

2011-03-23 @ 11:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0