Idag

Tänkte nyss skriva en ursäkt om den dåliga uppdateringen, men vafan, tycker det har varit lite för många sådana på sistone, så jag bara; äh, jag skiter i de!
Skriver bara som om inget har hänt, haha, bra va? Slippa höra allt tjat! Haha!
Idag har det då varit sista dagen för SM:et och nu skulle jag verkligen behöva lite helg, men när juste, detta var ju min helg. Typiskt! Jag som är så trött! Sitter dessutom alldeles för mycket och tittar på "One Three Hill" blir lixom beroende.. men det blir ju en veckas vila mellan varven, har ju inte dem hos pappa, och så ska det förbli, måste vara ifrån det när jag är där, så jag inte blir helt besatt!
I stallet idag red jag ut en rund. Hon vart pigg och glad och vi tog även en galopp. Hon vart väldigt stark och ville hellst springa det fortaste hon kunde, men det fick hon inte, vi måste ju tänka på benet! Längtar till den dagen då jag bara kan släppa henne så hon får springa av sig ordentligt! Det älskar hon ju!
Galopp på fältet vid Kungshult, december 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0