lååångdag

Ja idag vart det en låångdag.
Dagen började vi 6, upp & käka frulle. sen vidare & lämna hunden & sen till stallet för att morgonfodra & släppa ut.
Sen vidare ut till H för att göra iordning hästarna & lasta.
Åkte upp till tävlingsplatsen. Började lasta ut & besiktiga M. Han gick lagklassen där han var felfri så laget gick till omhoppning. Ävrn där var M felfri. Riktigt fin var han :D
Sen ut med nästa häst, som var lite  hrmm galen?  men det slutade bra också, en Nolla till =)
Sen sista Underbara hästen. Hon är helt fantastisk att hålla på med :) Även hon satte sin Nolla :D
så tre duktiga hästar, men det var en låååångdag utan någon Paus. Vid 5 fick jag i mig mat igen.
Sen var det bara vidare till Kaptenen & fixa där.
Fick även hämta hunden som inte mådde så bra. Så nu sitter jag här och är trött, hunden är trött & lite dålig.
Lite dålig tajming eftersom jag & sofie hade en sjuk utgång planerad. Menmen sånt e livet :(

Så, vad gör man nu?


Tjaarrå



Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

Hej, var med och tävla om en länkning genom att svara rätt i dagens gåta!

2011-03-19 @ 20:21:21
URL: http://sjundemaj.gblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0