Lastbil

WIee,. Hemlisen var att vi nu har köpt en hästlastbil en sån man får köra på B-kort :)
Var egentligen inte såå planerat, hittade den & åkte och kollade på den. Gav ett bud & fick den :D
Har haft såååå svårt att hålla mig. Men nu står den här :D
Dock så kan jag inte åka till ridhus direkt med den, för fjädringen till rampen är sönder så den är as tuuung. men ska åka & fixa det i morgon. Men kan nog ta ett par dagar innan dem kommer då det är en beställningsvara :)

så då kan jag släppa den andra bomben, hade beställt en helt ny Thule transport. men den är nuu avbokad för vi tog ju lastbilen istlt :D

Hoppas nu bara kaptenen också gillar den :D haha annars blir det inte skojj ;p

Idag så tömkörde jag kaptenen.Var as bra underlag hemma på ridbanan. Han var HELT GALEN. Bockade, sparkade & skrek i vartannat. helt crazy. Var nära mitt huvud ett par ggr.
Nu var det lite snö ute? Palla. hoppas det tinnar & är bra i morgon igen =)

Bilder på lastbilen får fixas i morgon :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0