Lite mer

Sov hos Frida igårkväll, vart inte planerat så därför det inte blev någon uppdatering från mitt håll. Idag har jag varit funktionär på SM-et inne på HFRK, men mer om det i ett annat inlägg. Tänkte berätta om lite fler saker som hände under den tiden jag inte bloggade.
* Jag, Jalle, Cecce och Steffi tittade och la "handpenning" på husbilen vi ska ha på Falsterbo i sommar! Gud vilka härliga känslor det har varit denna helgen, bvi har planerat Falsterbo och längtar RIKTIGT mycket, bästa veckan på hela året! Tänker alltid åka till Falsterbo, oavsett!
* Jag Red ut på Larett för första gången sedan hon vart skadad! Hon var rejält pigg, men förvånade mig genom att kunna SKRITTA hem på långa tyglar! Då blev jag stolt!
Falsterbo 2010
Rider ut på Larett 2008 (innan jag köpte henne)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0