Måndag

Slutade lite tidigare idag, redan halv två fick vi åka hem, eller ja, jag fick åka till stallet. I stallet blev det heller inte så mycket tid, Larett hade vila idag, har planerat hela veckan nu eftersom det är träning på söndsag!!! Gud vad roligt det ska bli, har saknat att träna ENORMT, längtar verkligen tills på söndag! OCH vi får hoppa på torsdag! Underbar vecka helt enkelt!
I alla fall så vart jag hemma vid fyra - fem i och med att jag krachade hos Frida ett tag innan stallet. Så nu har jag precis sprungit, ska städa mitt rum, och sen plugga det sista! Fast klockan 20.00 är det final på Top Model, så det måste jag se, sen klockan 22.00 är det ju dags för Big Brother och det kan jag inte heller missa! Men det ska nog gå utmärkt ändå!
Laretts Shema v.12

Måndag: Vila
Tisdag: Rida ut / Dressyr - beror på vädret, om det är kass väder på tisdag får vi rida ut på onsdag om det inte är kasst väder då också vill säga...

Onsdag: Dressyr / Rida ut
Torsdag: Hoppa / Dressyr - helst på torsdag men om det är någon som kan fota på fredag så hoppar jag då, om det inte finns någon som kan fota på torsdag såklart.

Fredag: Skritta / Dressyr - beror på om jag hoppade på torsdagen
Lördag: Dressyr / Skritta - beror på om jag hoppade på frdagen
Söndag: Dressyrträning





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0