markarbete

Idag var det sista dagen jag hade det andra stallet & hästarna. eller ev på måndag också.
en av hästarna var lite busig i skogen idag så jag fick mig en rejäl smäll på näsan :/ stackars min näsa.
den andra gick i ridhusrt & var kalas fin :)
Den tredje fick vara.

Sen var mamma iväg med lastbilen idag igen. suck. är det 4de gången vi är iväg med den nu? nej idag funkade det inte heller. SJukt irriterande. så jag ska iväg med den på månadag igen & då ska det fan funka annars blir jag tokig!


kaptenen & jag har somsagt haft en lite dålig period nu i typ två veckor. Har meckat med utrusningen allt ihop om att något ska funka.

Idag fick han gå på det tredelade fullchecket med äpplesmak. Martingal & hantag. satte även på aktonpadden.
Och detta funkade kanon. ska köra på det ett par dagar :)




Inte så intressant men ni får det på bild ocksp ;) hahah


Iaf satte fram klockan, med bara bommar. Hade dem på långsidan lite upphöjda.
Red först fram ute & galoppeade på FRAMÅT. sen så gick vi in på banan. gjorde övningen i trav först. Sen i galopp. I vänster så var han som vanligt fantastisk :) höger var sisådär. men i slutet så gjorde han även det ganska bra :) avslutade sen med att hoppa ett lite högre kryss. Helt okej, vi känner ju inte varandra så bra i hoppningen än så blir lite fel i mellanåt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0