min gamle ponny

Hittade två super söta bilder på min första egna ponny.
fina ponny.
Nu sitter jag bara med musiken på max och väntar på att Madde ska hämta mig så vi kan åka till stallet. Vilken lyx jag har.
Ska rida ut på Briardame idag tillsammans med Felix, Madde, Jenny, Li, Amanda, Linn och Sandra. Super fint väder så kommer bli så himla mysigt.
Skrivit prov idag, djurkunskap, anatomi, leder, senor o.s.v.
Häromdagen hade stadens finaste häst bett och träns för första gången, låt mig presentera Ikke.
Kommer komma lite mer information om min underbaring inom kort.
Stellet nu,

Kommentarer
Postat av: Didrikmarlene

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2011-06-01 @ 16:22:38
URL: http://didrikmarlene.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0