Morgon

Här sitter man och har morgon.
Vilket betyder, varma frallor & oboy. Samtidigt som man kollar vakna med tje voice & chillar runder på nätet. Mums på morgonen :)
Snart ska jag sätta fart, klä på mig hästkläderna & göra v sig lite.
sen drar jag och lämnar hunden hos farmor & farfar . och sen blir det vidare till jobb :)
Och även idag ser det ut att bli super väder, igår var det typ 14 grader i solen mitt på dagen. Helt fanttastiskt :D
kunde inte vara ute i tröjja utan att bli för varm. Helt underbaaart :D
Tänk om det alltid hade varit sommar? Och suuuper varmt, wieeeeee :D
hahah nej. ska ha lite mer morgon innan jag sätter fart.
Tjaarrrååå



Bjuder på en bild från en varm, solig dag. Från kaptenens absolut allra första tävling. alltså typ 3 år sen? ojj va tiden går foort .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0