Outfitt

Steffi skulle egentligen fotat ridpasset idag också, men det blev inte så för hon var tvungen att skynda iväg och rida två hästar. Så det hann hon tyvärr inte. Det var ändå inget batteri i kameran märkte jag när jag skulle fota Kaktus så det gjorde ändå ingen skillnad, haha! Men ska försöka att få folk att fota mig lite oftare, så att det kommer lite ridbilder. Det livar ju upp det en del!
För övrigt så har jag och Steffi pluggat sammanlagt 14 timmar inför kemiprovet! Det är inte dåligt de!
Ridningen idag gick bra. Hon vart dock inte på topp, trots att vi red i padocken vart hon lat. Ska ta och köpa B-vitamin, kan ju bero på att hon fäller som hon är lite extra lat. Eller så är det för hon tycker dressyr är tråkigt, vet inte! Tur då att vi ska hoppa nästa vecka då!
Tog förresten lite bilder på outfitten Larett hade istället! Så här kommer den!
Lindor: Ljusrosa från Equiline
Shabrak: Mörkblått med ljusrosa kant från Lami-cell
Sadel: Svart dressyrsadel från Prestige
Ländtäcke: Mörkblått med silver brodyr och fläta från Exklusive Horsewere
Träns: Svart med vitt foder från Hööks
Stövlar: Svarta läderstövlar från Equipage
Ridbyxor: Bruna helskodda från Moutinehorse
Tröja: Mörkblå munkjacka från Funktionärsjobbet
Hjälm: Trasiga slapphjälmen från Hööks



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0