Sådär

Nu funkar det att ladda upp bilder, bilderna var förstora haha.
Har inget redigerings program på datan nu, inte vad jag kan hitta iaf. Dem har ju gjort om min data så fattar inget & hittar inget haha.
Jaja den är snabbare iaf ;D

Det var kallt, men solen sken iaf. Var lite hårt i marken & kaptenen var lite trött så blev lite jogging på vägarna.
Testade även att ha en hand häst eller förlåt en hand hund haha.


Jag, Milou & Kaptenen på väg :)



Milou, Kaptenen & jag :)




Kaptenbuuus


Travar iväg & milou ville också hänga med :)




Världens sötaste :D Och hon skulle till frisören i förra veckan, men jag tyckte att det var för kallt. därav all denna päls & ja hon ser lite ovårdad ut;P haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0