Självförtroende..?

Hade lagt upp inlägg som skulle kommit upp idag men tydligen så sket dom fullstädningt i de, så de dyker upp imorgon istället, haha. I alla fall.. Dagen har inte varit speciellt bra alls, en skitdag rent ut sagt, men jag har inte varit så arg, även fast jag blivit rätt ledsen och arg så har det inte varit något som hållt i sig.. Men kan ju berätta om lite av de som hänt, dådå..
..märkte att det blev ett väldigt långt inlägg, så delade helt enkelt upp det istället. Kommer två olika inlägg om mina känslor om två utav händelserna. Så sumerar jag det bara här!

Det hände en del jobbiga saker, på rindningen i skolan och på gymmet. Dessutom glömde jag min väska i stallet så vi fick köra hela vägen tillbaka igen.. suck*
Red ut på Larett idag förresten, hon vart väldigt pigg, men det får man vara!

Kommentarer
Postat av: Alexxkjorsvik

snart sätter jag lösen på bloggen och du ville fortsätta läsa. användarnamn alexandrakjorsvik lösen alexx ta gärna bort detta inlägg när du läst det :=)

2011-03-24 @ 20:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0