smakprov ...

onsdag 2h, fredag 4h, lördag 4h, söndag 4h.. Jaa, jag och Hanna har pluggat kemi i 14h denna veckan.
Om jag inte fattar provet på tisdag, så ska jag börja fundera över om plugga verkligen hjälper.

Det var faktiskt riktigt skönt att komma till stallet idag och rida de nya hästarna, fick dock inte känna på "Hamleten" så mycket eftersom Madde nästan ridit klart honom när jag kom, så hoppade bara upp och travade lite.
Tryckte bara av en liten snabb bild utanför stallet, väldigt trevlig häst.
Har även en häst hemma, efter Briar. 5 år, inriden som 4 åring. Jätte trevlig och otroligt snygg med 4 vita strumpor och bläs! Loved it!
Den var lite spänd men otroligt välriden!
Kommer förmodligen bild och film på båda imorgon, dressyr på "Briardam" och hopp på "Hamlet"
Kan inte exakta namnen på hästarna, därav dessa provisoriska.

Och slutligen så fick jag träffa prinsen idag, ett litet smakprov får ni här.........
Hum hum hum.....
Dags för duschen och sängen nu, hörs förmodligen imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0