Stephanie axelsson gör en comeback

Hej!
Det var ett tag sen man var inne här och skrev. För er som inte vet att jag delade bloggen med Hanna innan, så tröttnade jag på att skriva eftersom jag inte hade någon fantasi eller motivation till att skriva någonting som var intressant för er läsare.
Sist ni hörde av mig hade jag som sagt Weleva "Sessan", ett 8 årigt dressyrsto som det hade gått lite snett med, hade henne hemma för tillridning och försäljning, och nu är hon 'äntligen' såld om man kan säga så. Folk som kom och provred henne kunde helt enkelt inte reda ut det så det blev lite svårt att sälja henne...
Det har absolut ingenting med hästen att göra, för egentligen så var hon väldigt okomplicerad, satt man bara still och var mjuk och följsam i sin ridning så gick hon som en klocka. Men många som kommer och provrider, kortar tyglarna, håller emot i handen och trycker på med skänklarna för att trycka ihop hästen i en form som dem tycker ser bra ut.
Men iallafall så hittade vi tillslut en från Finland som köpte henne och jag hoppas hon har det jätte bra där!!
Lite bilder på sessan som redan varit uppe på bloggen, men som sagt, somliga har nog inte sett henne..
Vill inte avslöja allt för mycket om vad som komma skall så jag säger, be continued.
Början på en förmodligen, förhoppningsvis väldigt bra story börjar någon gång i helgen, eller nästa vecka.
Är det någon som inte vet vem jag är och som undrar något så är det bara att kommentera så kan jag köra en liten presentation på mig och tidigare hästar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0