Svag

Har varit lite svag bloggning från min sida igår och idag måste jag medge..och tyvärr lär det bli det även ikväll och fram till imorgon kväll, men jag kan inte berätta varför än! Det kan ni få veta sen!
Igår sov jag hos Frida därför det inte blev något uppdaterat. Som tur är har Jalle varit riktigt flitig! Skönt att vi nu är två igen, vart så jobbigtnär det bara var jag som bloggade! Haha! Då var det ingen som backade upp och höll igång bloggen när jag inte hann, och det vart jobbigt, men nu är det alltid mer uppdatering och jag behöver inte oroa mig, skönt!
Larett vart fin igår fast försökte kasta av mig en gång när hon hörde Frida galopperandes på sin häst i full galopp, haha! Men det var bra alite action! Haha! Idag fick hon vila och imorgon ska hon äntligen få gå ut i en stor vanlig hage igen, det kommer hon att älska! På torsdag är det för övrigt dags för galopp! Alltid så härligt första gången man galopperar på Larett på ett långt tag, hon har en så skön och underbar galopp, känns som man flyger! Jättefin galopp!
I skolan vart det dags att rida Power Line. Gillade honom. Han hade lite egen motor men vart lite vinglig och spänd i början. Men släppte efter och sänkte sig i slutet.. Gillade honom, imorgon blir det hoppning, ska nog gå super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0