Tajt

Blev ganska tajt igår så hann inte fixa något blogginlägg lite senare på eftermiddagen eller nu till imorse. Blev i alla fall ridning på graman igår, hon vart fin men ganska lat.. Så har ökat lite på energin nu. Hon vart väldigt trött efteråt, haha, putte! Idag fick hon en vilodag, skulle egentligen skrittat en runda men mamma & Thomas kom innan jga hann göra det, så hon fick vila istället. Det tror jag inte hon dör av, haha. Imorgon får vi se, om det är fint väder kan man ju alltid rida ut, annars blir det väll ridning i ridhuset som vanligt..
Längtar MYCKET tills jag får hoppa, står nästan alltid småhinder framme i ridhuset och då blir man så sugen på att bara ta ett skutt! Men det blir inget med det, inte förren inte nästa vecka, men nästa igen (efter torsdagen). Tänkte att jag denna veckan, alltså efter torsdag, skulle ha första träningen för Johanna. Vi rider ju ganska länge nu och på torsdag får vi trava/galoppera i 8-9 min pass åt gången. Hoppas på det i alla fall, för det hade varit kul att träna igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0