Träningen

Träningen idag gick super. Vi jobbade bara på att lösgöra henne ordentligt, och Johanna tyckte hon såg riktigt fräsch ut, och det är ju skönt! Har film från träningen och såg även att där fanns en del gamla filmer från tävlingar på kameran, men har inte saldden här...typiskt va? Så får lägga in det så fort jag kommer till pappa på måndag istället! I alla fall så är det jätteskönt att äntligen fått komma igång igen med träningen. Kan kanske få ordning på ridningen igen och verkligen komma i form igen. Det gick ju så bra innan skadan! Undra förresten när det går att tävla igen..längtar! Händer en del roliga saker i veckan. Slänger in en liten planering nu ikväll, så ska ni få se! Hehe!

P.S. Någon snodde mitt nya simkort från brevlådan.. hm.. känns det som om någon är ute efter mig eller. Haha! Palla! Så tog ännu längre tid för mig att få mobil igen, suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0