trist

Ja det är lite små trist att blogga nu.
Känns inte som vi riktigt har kommit igång? inga kommentarer & får inte till några på inlägg? hrmm. hur ska vi lösa detta?

annars så rullar allt på.
Red alla fyra hästarna idag.
C skrittade jag ut en sväng idag, precis som igår. är ju så häärligt väder :) Sen red jag ett lite lättare pass i ridhuset & hon var sååå fin :) super nöjd :D
LB red jag i ridhuset & även han var finis :)
L red jag också i ridhuset. har  fortfarande inte hittat kneppet hur jag ska rida henne. menmen hon är söt & snäll iaf :)

Sen hem & red kaptenen på utebanan & han var ganska så fin.eller fin jämfört hur han har varit på sistonde. Han var helt fantastisk jätte länge, sen i förra veckan så kom vi in i en lite sämre period :/
Hoppas det går över snart igen :)



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej Lilly.



Jag har inte varit så bra på att kommentera här,men läser allt du skriver,tycker det är roligt och intressant=)Men ska bättra mig hehe.Kram

2011-03-25 @ 13:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0