Vart åkte jag?

I mitt senaste inlägg skrev jag ju att jag skulle åka iväg och inte kunde uppdatera på ett tag (blev ett längre uppehåll än vad som hade krävts egentligen, men ändå..) men jag kunde inte berätta då var det var vi skulle åka. Anledningen var att Cecce, hon som bor på flyinge, fylllde år och jag, Jalle och Steffi bestämde oss för att åka dit och överraska henne. Jalle har ju körkort och bil, så vi körde helt enkelt dit utan att Cecce hade en aning om det. Vi köpte även en buddapest (?) tårta som vi gav henne. cecce blev väldigt chockad när vi kom men också väldigt glad. Vi tillbringade natten där och Jalle vart snäll och körde mig och Steffi till skolan, väldigt tidigt på morgonen! Så nu vet ni vart jag tog vägen, men hände även en hel del annat, som snart dyker upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0