Vecka 13

Måndag
  • Åka ner till Lund och titta på en ny hoppsadel hoss något företag (minns inte vad det hette) så jag slipper min alldeles för lilla stubben sadel!
  • Kolla på moped som jag bestämt mig för att köpa. kanske köper den då också, vem vet?
  • Ringa till pharmalight och prata om att hyra en biolighter så vi får testa den. Så kanske hämtar den, vem vet?

  • Dressyra på Larett
  • Springa
Tisdag
  • Byte av häst i skolan, rida Celine
  • Gymmet?
  • Rida ut på Larett
Onsdag
  • Hoppning i skolan
  • Hoppträning för Johanna!
  • Springa
Torsdag
  • Gymmet?
  • Sola?
  • Larett Vila
Fredag
  • Dressyr på Larett
  • Springa
  • ?
Lördag
  • Rida ut på Larett
  • Gymmet?
  • ?
Söndag
  • Larett Vila
  • Upp till Göteborg med familjen och fira mormor, haha.
  • Springa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0