wiee

Nu händer det mycket, så blir en snabb uppdatering.
Nu blir det djursjukhuset med två hästar & sen vid lunch så ska jag iväg med lastbilen =)
Sen ska jag iväg & leverera lite täcken & posta lite täcken & annan utrusning som jag sålt :D wiee la ut 18 annonser på hastnet förigår. i går hade jag fått svar på typ 7? Ganska bra ändå :D hihih. kommer sakna mina saker, älskar alltid mina grejer fastän jag inte använder det? haha.
Nej nu får jag sätta faaaaaaaaaaaaart :D
Haare, tjaarrrrrrråå


Kaptenen var finfin igår mer om det senare :D




Kommentarer
Postat av: kajsa

Var med och tävla på skrh.blogg.se Om att bli veckans blogg !(:



Allt du behövwer göra är att kommentera " veckans blogg" inlägget! (:



Lycka till! // skrh.blogg.se



btw fin blogg (:

2011-03-29 @ 08:17:35
URL: http://skrh.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Hej Lilly.

Blir det inga fler bloppisar här då?Kram

2011-03-30 @ 18:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0