hatarattskrivarubrik

Sådär.
Nu har jag varit i brucec en runda med milou. Började med 40 min powerwalk & sen släppa milou i rastgården. Idag fick vi sällskap av en stoor men super snäll Rodeisian rigeback (stavas?) iaf en sån har jag velat ha. Så fiiina:)

Sen blev det 40 min powerwalk till :) Hem och göra lite situps & käka lunch.
Nu sitter jag här & hade helst velat ta en powenap. Men niix. Nu ska jag städa mina rum. Sen åka till hööks ( som jag egentligen hatar, men ska ha ett rakt tränsbett ) så whatever får bli därifrån.
Sen stallet & trimma kaptenen på banan ett pas.
Måste få honom ordentligt igenom och välriden. sen blir det lite markarbete i dagarna och sen ska han få hoppa lite i nästa vecka tänkte jag.
wie.
Dags att sätta fart, men vill intee:(
Juuuste måste iväg och hämta lite papper också. blö. gör det i morgon istället. pallar inte göra v mig idaag. haha.

tjarråå

Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0