"Den Lilla"

Idag fortsatte arbetet med "den lilla" (den heter Betina eller något sånt tror jag, men vi kallar den bara för "den lilla" haha). Vi började som vanligt med longering med sadel (sadlade direkt i boxen idag dock, tidigare har vi longerat utan och sen satt på den i ridhuset) och sen hängde vi på henne. Men hon va gröt cool lugn, så jag satte mig upp. Så gjorde vi om de och sen skrittade vi runt ett tag och hon var hur lugn som helst. Så avslutade vi med att trava några varv på volten. Självklart höll ju Niklas i hela tiden men det hoppas jag att ni fattade, haha.
Det var superkul tyckte jag, är så spännande för man vet nt om den kommer få flipp. Så de är lixom skräckblandad förtjusning typ! Tycker det är jättekul att jag får vara med och lära mig detta och sånt. Superkul!

Måste komma ihåg att ta en bild på den någon dag för den är så himmla söt! Rör sig trevligt gör den oxå! Superfin! En riktig mysig en, påminner lite om Larett i boxen fast snäppet mysigare. Så himmla söööt, kommer verkligen sakna den sen!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!

Nu har jag en bloggtävling där du kan vinna en superfin grimma!:D Kolla gärna!:)



http://slowmotionphoto.blogg.se/2012/may/bloggtavling.html#comment



Kram <3

2012-05-09 @ 15:54:48
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0