Stallet

Ska snart köra iväg till stallet. Är ledig från parktiken idag, soft! Inte för att den är så jobbig i vanliga fall. Jabbar typ max 5h så det är ganska skönt. Börjar även tidigast 11, så det är sovmorgon varje dag, haha förutom när jag tar stallet innan förståss! Imorgon ska jag dit vid 2-tiden. Så får vi se hur lång tid det tar. Har träning innan på morgonen för Johanna, vid 10. Vi ska nog träna delar ur både P1-an och lagtävlandsprogrammet. Ska ju tävla dem nästa söndag. Så får vi hoppas det går bra! Blir nog mycket skrittarbete, det är ju det vi måste träna på, skritt, halt och fram-/bakdelsvändninger! Haha! Snacka om grunder! Haha! Bä nu ska jag ta tag i mitt liv!
Ty 1 år gammal bild, haha! Hon är mycket finare i kroppen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0