Uppdate

Det var ju ett tag sedan.. Men kan ju bara säga att det har hänt en hel del sedan sist!
- Jag har bland annat lagt hoppningen åt sidan och satsar nu bara på dressyr vilket har gått helt galet bra! Red min första dressyrtävling (en LB:1) första gången precis innan jul, och nu debuterade jag LA:P1 i söndags som jag fick 65,5% vilket gav en 2:a plats. Trots att vi bara tränat på delar av programet i ca 2 veckor!
- Jag är med i div 1 laget som det dock inte går så bar för.. men för mig går det toppen! I förra omgången vann jag förklassen (LA:1) på 69,5%, och det var ändast 3:e gången vi startade den klassen.
- Jag är även med i knock out laget, och första omgången var i tisdags, där vi vann allt man kunde vinna! laget vann, jag vann lagklassen individuellt och hade vunnit förklassen om det inte varit en clear round. Dock var det bara en LC:2 och en LB:1 men det är ändå riktigt najs!
- Mina två första LA:1 klasser gav mig direkt kval till nationellt på de klasserna! Jag har nu på min första LA:P1 fått ihop mitt första kval till natonellt för de högsta klasserna! Det är helt galet och jag är så jävla glad. Äntligen lite framgång för mig och Larett! Jag önskar bara att jag sattsat på det här tidigare, för då är jag säker på att vi hade kunnat komma riktigt långt! men nu har vi bara året på oss men det ska vi göra det bästa av.
Oredigerad från Malmö med div1 - laget det var här jag vann förklassen. Kolla bara bakbenen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0